Kalendarium, 21-01-2018

Blogi

powrót do listy

Nowości w świecie fitness....magiczny wałek

Uroda

Fitness i ja

12-11-2008 13:05


Nowość na rynku- roller - poprawia równowagę i koordynację oraz wzmacnia mięśnie brzucha i okołokręgosłupowe.


Ćwiczenia z rollerem należą do bardzo prostych, cena urządzenia dochodzi do 150zł.

Ćwiczenie I

Krążenie nogi.
Podłóż sobie roller pod plecy. Prawą stopę oprzyj na podłodze pod kolanem, drugą nogę unieś tak, aby kolano było w jednej linii z biodrem. Powoli delikatnymi ruchami wykonuj małe kółka uniesioną nogą. Kontroluj przy tym stabilność kręgosłupa i łopatek, oddychaj płynnie. Wykonaj ćwiczenie 5 razy i zmień nogę.

Ćwiczenie II

Nożyce w leżeniu.
Cały czas leżysz na wałku. Zbliż prawe kolano do klatki piersiowej, drugą nogę trzymaj prosto nad podłożem, w taki sposób, aby lewe kolano znajdowało się w jednej linii z prawą stopą. Ramionami delikatnie opieraj się o podłogę. Na wydechu zmieniaj nogi, wypuchając i prostując prawą nogę, lewą zbliżaj w ugięciu do klatki piersiowej. Zatrzymaj się i zrób wydech.


Ćwiczenie III

Mostek na wałku.

Leżąc na plecach rozstaw stopy na szerokość bioder i oprzyj je na wałku. Ułóż ręce wzdłuż tułowia. Z wdechem unieś powoli ciało do góry i zatrzymaj się mniej więcej tak, aby figura utworzyła kąt około 80 stopni. Staraj się rozłożyć ciężar ciała na całe stopy a nie na głowę. Zrób wydech i powoli powróć do poprzedniej pozycji.Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Ćwiczenie IV


Koła.

Połóż się na rolerze, ugnij nogi, stopy ustaw pod kolanami, ramiona oprzyj swobodnie wzdłuż ciała na podłodze. Utrzymaj równowagę, unieś delikatnie i powoli przenoś proste ręce za głowę, następnie ramiona. Powróć w taki sposób, jakbyś chciała zakreślić koła. Nie unoś nadmiernie klatki piersiowej i nie wypychaj żeber. Ćwiczenie powtórz 20 razy.

Ćwiczenie V

Unoszenie nogi.

Usiądź na wałku, ręce oprzyj z tyłu. Wypnij klatkę piersiową, nogi ugięte, stopy pod kolanami. Staraj się nie zmieniać pozycji i z wydechem przesuwaj stopę do przodu po podłodze i unieś ją do góry. Wróć do pozycji wyjściowej i zmień nogę. Pamiętaj o utrzymaniu równowagi i napiętych mięśnaich brzucha. 

Czytaj też:  Fitness - Poradnik Zdrowia

 

powrót do listy
Komentarze [0] zobacz wszystkie »
Komentarze do: Nowości w świecie fitness....magiczny wałek


zobacz także:

Obroty, które wymodelują sylwetkę....

19-11-2008 10:41

Nadeszła chwila urozmaicania domowych ćwiczeń. Wczoraj joga, i zabawa z rollerem, dzisiaj zabawka z dzieciństwa. Hula hop, bo o niej mowa pozwala powrócić na chwilę...

więcej

Nowości w świecie fitness....magiczny wałek

12-11-2008 13:05

Nowość na rynku- roller- poprawia równowagę i koordynację oraz wzmacnia mięśnie brzucha i okołokręgosłupowe.

więcej

Zatrzymać lato na dłużej III....

13-10-2008 10:23

Postanowiłam sobie po raz kolejny, że nie będę wpadać w przedwczesny zły jesienno-zimowy humor. W końcu przez takie "dołowanie" nadrobię zgubione kilogramy. Nastawiam...

więcej