Kalendarium, 21-01-2018

Blogi

powrót do listy

Zatrzymać lato na dłużej...II

Uroda

Fitness i ja

30-09-2008 13:23

Fitness i ja
Fitness i ja


Poprzednie ćwiczenia z jogi pozwalały na zwalczenie napięcia nerwowego. Dzięki nim można przezwyciężyć bezsenność oraz uspokoić swoje narządy wewnętrzne.


Ćwiczenie nr I

Supta Baddha Konasana
Połóż się na plecach, zegnij kolana i odsuń od siebie uda. Złącz podeszwy stóp i zbliż stopy do pośladków. Zamknij oczy, oddychaj głęboko i spokojnie, rozluźnij brzuch.

Pozostań w pozycji do 5 minut.

Aby wstać, złącz nogi i powoli przewróć się na bok. Podeprzyj się rękoma, wracając do pozycji siedzącej.

Ćwiczenie nr II

Salamba Sarvangsana
Połóż się na plecach, zegnij nogi i odpychając się rękami od podłogi, unieś nogi i tułów do góry. Podeprzyj plecy rękami. Podnoś się wyżej, zbliżaj powoli klatkę piersiową do brody. Wyprostuj nogi i wyciągnij całe ciało w górę.

Początkowo pozostań w tej pozycji do 3 minut, wydłużaj stopniowo czas ćwiczenia.


Zarówno ćwiczenie I jak i II pozwala na rozluźnienie napiętych mięśni karku, przywraca równowagę w układzie hormonalnym, doskonale relaksuje

powrót do listy
Komentarze [0] zobacz wszystkie »
Komentarze do: Zatrzymać lato na dłużej...II


zobacz także:

Obroty, które wymodelują sylwetkę....

19-11-2008 10:41

Nadeszła chwila urozmaicania domowych ćwiczeń. Wczoraj joga, i zabawa z rollerem, dzisiaj zabawka z dzieciństwa. Hula hop, bo o niej mowa pozwala powrócić na chwilę...

więcej

Nowości w świecie fitness....magiczny wałek

12-11-2008 13:05

Nowość na rynku- roller- poprawia równowagę i koordynację oraz wzmacnia mięśnie brzucha i okołokręgosłupowe.

więcej

Zatrzymać lato na dłużej III....

13-10-2008 10:23

Postanowiłam sobie po raz kolejny, że nie będę wpadać w przedwczesny zły jesienno-zimowy humor. W końcu przez takie "dołowanie" nadrobię zgubione kilogramy. Nastawiam...

więcej